חדשות שוטפות
עבודות באריאל
בימים הקרובים יחלו עבודות של החלפת קווי ביוב והחלפת צנרת מים ברחוב הגפן בקרני שומרון
עבודות בקרנ"ש

יעדים להמשך

היעדים לשנים הקרובות:

 

שיפור השירות ללקוחות -

  •  שירות לקוחות - תפקיד שירות הלקוחות הינו, לטפל בכל ההיבטים של הקשר בין התאגיד לציבור צרכני המים. העברת המידע, שיפור המענה לתלונות לקוח, טיפול ביכולת של ציבור הצרכנים לבצע פעולות שונות כגון תשלומים, מעבר דירה ועוד.
  • שדרוג מוקד שירות לקוחות - למוקד הקיים יתווסף מוקד שירות ארצי שיתן מענה משופר לציבור הלקוחות. למוקד זה יופנו כלל הפניות. המוקד יהיה מחובר למערכת ניהול הלקוחות שתאפשר מדידה של תהליכי איכות כגון; זמני תגובה, זמינות, אדיבות, מקצועיות ופרמטרים נוספים שיוגדרו.
  • בניית אתר זה - האתר מהווה מקור חשוב לשיפור השירות לציבור צרכני המים. באתר קיים מידע רב הדרוש לצורך ביצוע פעולות מול התאגיד. בנוסף מכיל האתר מידע רלוונטי לרבות הסברים על מד המים, תעריפי המים, הסברים על חשבון המים, טיפים לחסכון במים, התנהגות במצב חרום ועוד. האתר משמש כאמצעי נוסף לפנייה ויצירת קשר עם התאגיד. באמצעות האתר יכול הציבור; להתעדכן, לשאול שאלות, להציע הצעות וגם לבקש הסברים בתחומים שונים הקשורים לנושא הביוב והמים.
  • מערכת לניהול לקוחות - מערכת ממוחשבת לניהול לקוחות (Customer relationship management CRM) הוטמעה בתאגיד. המערכת מאפשרת לנהל את פניות הציבור. כך שכל פניות הציבור והמענה לפניות אלו עוברים דרך המערכת החדשה. המערכת מארגנת את המידע ומתריעה על פניות שלא נענו, על פניות שחוזרות על עצמן, על זמני תגובה ארוכים ועוד. מערכת ה - CRM מהווה עוד נידבך בדרך לשיפור המענה שינתן ע"י התאגיד לציבור הלקוחות.

שיפור רמת התשתיות

  • שדרוג תשתיות בקרני שומרון – קרני שומרון שהצטרפה לתאגיד בשנת 2008 זקוקה לשדרוג משמעותי בתשתית הצנרת גם ברשת המים וגם ברשת הביוב. במסגרת זו בוצעו החלפת תשתיות לאורך מספר רחובות ברחבי המועצה.
  • חיבור רשת הביוב באריאל לשפדן – מערכת הטיהור המקומית באריאל אינה נותנת מענה מספיק לסילוק השפכים. לפיכך, עד סוף 2016 בכוונת התאגיד להשלים מהלך של התחברות לרשת טיהור שפכים - השפד"ן.
  • המשך שדרוג שוטף של צנרת תקולה - המשך השמירה על רמת הפחת הנוכחית באריאל ע"י החלפה מהירה ויעילה של צנרת באזורים מוכי תקלה.

שמירה על מיקום התאגיד בחזית הטכנולוגיה -

תאגיד המים והביוב יובלים שבשומרון מקפיד כל העת להימצא בחזית הטכנולוגיה. היעדים לשנים הקרובות יהיו הטמעת קר"מ מערכת ממוחשבת לקריאת הצריכה מרחוק גם בקרני שומרון. שיפור המערכות הממוחשבות לתשלום ואפשרות תשלום חשבונות המים גם דרך האתר. הטמעת מערכת Priority ו CRM לניהול התשלומים וקשרי הלקוחות. תאגיד יובלים בשומרון עושה וימשיך לעשות רבות על מנת לשמור על מקומו בחזית הטכנולוגיה בכל תחומי אחריותו.

התרחבות התאגיד ליישובים נוספים ברחבי השומרון - י

יעד נוסף שמניע את התאגיד הוא הרצון להתרחב ולתת מענה ליישובים עירוניים נוספים ברחבי השומרון.

 

דבר המנכ"לחזון התאגידאודות יובליםייעוד ותפקידים הנהלה ודריקטוריוןעיקרי העשייהיעדים להמשך
תעריפי מיםהטבותאמנת השרותשירותים עיקרייםתפקידים וייעוד
דו"ח שנתי 2016תקן ISO 9001דוח לתושב 2015החל מה-01/07/15 יש להגיש תכניות לבדיקה ב- 2 העתקים!הנחיות לבדיקה ואישור טופס 4 בנושא מים &דוח שנתי לתושב 2014הנחיות לקבלת אישור תכנית סניטרית ( גרמכמה עובדות - צריכת מים הסבר בדבר חשבון המים התקופתי מערכת המים והביובטיפים לחסכון במים